14 December 2011

Ah Kelirunya!

Yang mana satu idaman kalbu ?


okay! tu tajuk novel yg baru aku beli :)

heeee. macam best kan ? okayy sini aku nak tunjuk sikit novel tu.


sinopsis dya kan. tunggu aku story sikit.

Sebuah kisah dua jejaka... dan seorang yang terlepas

Suatu ketika dahulu, ada seorang gadis bernama Beau yang begitu keliru.
Dia tidak tahu sama ada dia patut memilih buah hati zaman persekolahannya, atau jejaka kacak yang ditemuinya ketika berada di lapangan terbang. Akhirnya, dia mengahwini salah seorang daripada mereka. Yang satu lagi, terpaksa sahaja dia tolak ke tepi (tapi betul ke dia dah lupa ni?). Yang mana satukah agaknya yang menjadi pilihannya? Yang pasti, dia mula keliru semula selepas beberapa tahun telah berlaku. Yang satu menjadi teman hidupnya, tetapi yang satu lagi tetap menghantui fikirannya. Tiba-tiba sahaja, jejaka yang ditinggal dulu, mula menghubunginya semula dan Beau teruja... kini menjadi keliru sekali lagi.

Ikutilah kisah yang mengelirukan ini...

*hahaha. okay aku pown baru ja nak baca. kalo nak tau gak, wall-to-wall dkt fb aku.
byeeee!
muahhh :*


hey comel ,hey hencem thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...